lauantai 25. tammikuuta 2014

#29. Haaste

Nina haastoi minut blogissaan.

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa:
  1.  Minulla on kaksi isosiskoa
  2. Rakastan shoppailemista
  3. Olen 159.5cm pitkä
  4. Lempi ohjelmiani on salkkarit, awkward ja rillit huurussa :)
  5. Minulla on napakoru
  6. Pidän merkkivaatteista, vaikka minulla ei ole niitä paljon
  7. Pelaan gta:ta
  8. Asun omakotitalossa
  9. Haluaisin toisen hevosen
  10. Minulla on 13 ruusuketta kisoista
  11. Minulla on musta- punaiset hiukset
Minulle annetut kysymykset:

1. Ketä ratsastajaa ihailet ja miksi? 
~En ketään yhtä erityistä, mutta Edvard Galia ja Elmo Jankaria ja tosiaan molemmat ratsastavat todella hyvin! :)
2. Mikä sinusta tulee isona? (ja miksi?)
~ Noo haluaisin perustaa oman yksityistallin ja olla siellä töissä ja en tiedä olen haaveillut siitä jo kauan.

3. Mikä tekee hyvän ratsastajan?
~ Parhaansa yrittäminen, periksi antamattomuus ja reiluus

4. Jos pitää valita yksi, minkä ominaisuuden valitsisit hevosellesi, mitä et?
~ Kaikkensa antaminen ja ei jättipukkeja..

5. Mikä on sinulle elämässäsi tärkeintä?
~ Perhe, ystävät ja eläimet

6. Mistä luonteenpiirteestäsi voisit luopua?
~ Helposti suuttumisesta!

7. Mistä et?
~  Rohkeudesta

8. Onko ulkonäkö sinulle tärkeämpää kuin mitä sisältä löytyy?
~Ei

9. Facebook vai instagram?
~ Facebook

10. iPhone vai Nokia?
Nokia

11. Hevonen vai poni?
~Riipppuu hevosesta/ponista

Uudet kysymykset:
1. Rivitalo vai kerrostalo?
2. Pöytäkone vai läppäri?
3. Jin stirrupit vai freejumpit?
4. Esteet vai koulu?
5. Maastoilu vai kavaletit?
6.Trippeli vai okseri?
7. Mikä parhain puolesi ratsastajana?
8. Kimo vai rautias?
9. Unelma ammatti?
10. Tämän kauden päätavoitteet?

Haastan:
En keksinyt lisää :/

3 kommenttia: